Ako postupovať pri reklamácií tovaru?
Pridané 28.5.2023 14:52:16

Potrebujete reklamovať tovar ktorý ste u nás zakúpili? Veľmi nás mrzí, že máte problém s naším produktom. Dobrého obchodníka spoznáte práve vtedy, keď chcete tovar reklamovať. My Vám dokážeme, že takým obchodníkom sme. Poďme sa do toho spoločne pustiť.
Nižšie nájdete skrátený postup ako pri reklamácií tovaru postupovať. Kompletné informácie nájdete na https://www.tvdiely.sk/reklamacny-poriadok
1. Vyplňte, prosím, reklamačný protokol (stiahnete TU) a pošlite nám ho mailom na adresu tvdiely@tvdiely.sk
2. Do popisu vady prosím napíšte závadu čo najpodrobnejšie. Najlepšie uviesť kedy a ako sa chyba na tovare prejavuje.
3. K reklamačnému protokolu prosím pridajte doklad o zakúpení (faktúru).
4. Vyplnený reklamačný protokol spolu s faktúrou vložte do balíka, ktorý bude obsahovať kompletný tovar. Je dôležité produkt dôkladne zabaliť, aby nedošlo k poškodeniu pri preprave.
5. Balík, prosím, odošlite doporučene (dobierka nebude prevzatá) na adresu Michal Trnavský, Sibírska 696/12, 911 01 Trenčín. Náklady spojené s reklamáciou znášame my.
Poznámka: Reklamáciu môžete poslať na naše náklady veľmi jednoducho. Stačí doniesť balík na akékoľvek odberné miesto spoločnosti Packeta. Uveďte pracovníkovi naše jedinečné číslo ID 92200942. Obsluha podacieho miesta vytlačí štítok, nalepí ho na zásielku a podá Vám potvrdenie o prevzatí zásielky.
Reklamáciu sa budeme snažiť vybaviť čo najrýchlejšie, najneskôr však do 30 dní.
Oprávnenosť alebo neoprávnenosť reklamácie posudzuje vždy výrobca, dodávateľ alebo iná oprávnená osoba. Klasická byrokracia ale nebojte, na všetko budeme dohliadať.
V prípade uznania reklamácie Vám tovar:
- vrátime späť opravený
- vymeníme za nový
- nepošleme, ale vrátime peniaze na Váš bankový účet do 14 dní
Snažili sme sa popísať to najdôležitejšie. V prípade ďalších otázok nás neváhajte kontaktovať.